Recenzie na knihu

PRIJMI SEBA - VYLIEČ AKNÉ
Zelený štart pre Teba a Tvoju pleť

Po přečtení Zeleného štartu pre Teba a Tvoju pleť jsem zůstala s otevřenou pusou. Sice už jsem se několikrát v životě přesvědčila, že všechno souvisí se vším a neměli bychom na věci, které se nám dějí v životě nebo na těle koukat odděleně, ale na svou pleť jsem tak stejně stále koukala. Až tohle mi otevřelo oči. Mayush v knize zahrnuje úplně vše a také to několikrát opakuje, abychom si to dostatečně zapamatovali a možná právě to je potřeba. Aby ty jednotlivé zdánlivě jasné věci přijalo i naše podvědomí. Nikdy mě nenapadlo, že na kosmetiku a péči o pleť se dá koukat celostně a že neexistuje jeden jediný způsob pro všechny, jak svůj problém s pletí vyřešit. Každý jsme originál a každý nebo každá potřebujeme taky originální přístup k naší pleti. A to Mayush nabízí. Celostní přístup k pleti a sobě samé. Jak jsem knihu pročítala, tím více mi vše dávalo smysl a chápu, že Mayush není "jen" nějaká kosmetička, ona k péči o pleť a každé klientce přistupuje velmi komplexně, individuálně a pomáhá řešit problém už od kořenů, které vůbec nejsou na pleti samotné. Jsem nesmírně vděčná, že se ke mně tahle kniha dostala, protože opět cítím, že je vše jinak, než jsem si myslela a že i stav naší pleti máme ve svých rukou, žádný problém není napořád a vše se dá změnit. A tady se nabízí laskavá pomocná ruka a otevřené srdce pro každého, kdo se sebou chce něco dělat.  Zelený štart je však součástí mnohem komplexnějšího souboru praktických knih (e-booků) a všechny dohromady teprve otevírají opravdovou cestu k hlubokému pochopení toho, co nám naše pleť ukazuje a jak správně s ní pracovat. Knihy nás jemně vedou k uvědomění si všech souvislostí a kdo přece jen potřebuje ještě osobnější pomoc, vždy se mu nabízí i osobní konzultace. Májina práce je hotový poklad.
Dagmar Chládková
Zakúpiť si vašu knihu bol prvý správny krok, ktorý som urobila pre svoju pleť. Pripomenula som si základné veci, ktoré možno človek vie ale zabúda na to že sú dôležité (napr. nevytláčať vyrážky, čistiť štetce,…) Dozvedela som sa veľa nového ako môžem svojej pleti pomôcť Druhý krok bol že som sa vám zverila do rúk, každým dňom sa cítim lepšie 😊 Ďakujem
Nikola Sadloňová
Vďaka knihe som si ujasnila to, ako chcem, aby vypadala moja denná a večerná rutina. Na internete som toho našla veľa, stále som iba skúšala kde aké neúčinné produkty, ktoré moju pleť iba dráždili. Vďaka knihe sa o seba starám dôsledne a dôkladne. Vidím to ja, aj moje okolie. Čo je viac, je ten úžasný komfortný pocit na pleti.
Iveta Pjatriková
Mamička na materskej dovolenke
Odporúčam túto knihu tým, čo majú malé alebo žiadne sebavedomie v dôsledku toho, že sa trápia kvôli svojej pleti, pretože vedie k motivácii začať sa o seba starať aj z vnútra nielen zvonka. Pekne si to napísala, podľa mňa je kniha vhodná pre všetky dievčatá alebo ženy s akné, ale bonusom je aj pre tie, ktoré potrebujú povzbudiť a pozrieť sa na seba v krajšom svetle.
Veronika Vráblová
Kozmetička
Kniha mi podala kompletné, ucelené a rozsiahle informácie o starostlivosti o pleť. Pre mňa úplne najhodnotnejšia bola kapitola 5 o sebaregulátoroch. Kniha v sebe nesie naozaj hodnotné informácie o človeku ako celku. Ako a prečo sa máme o seba starať na všetkých úrovniach svojej bytosti. Ďakujem.
S láskou Slávka
Citanie tohto ebooku bolo take pohladenie mojej duse. Aj ked s pletou nemam velke problemy, prirodzene ma pritiahol jej nazov a uz aj viem preco. Majka v nom krasne prepaja starostlivost o plet so starostivostou o celu nasu bytost! Dotyka sa tem ako sebaprijatie sebalaska v spopjeni s pletou ako jednym s klucovym v danej problematike, okrem ostatnych tem, ktore v eBook do detailu rozobera. Milo ma prekvapily chutne a hlavne zdrave recepty spojene so starostivostou o plet ako prepojenie naseho vnutorneho prostredia s vonkajsim. Pre tie, ktore maju problemy s akne, je to skvela prirucka, ktorou sa mozu viest pri rieseni tohto problemu. Majka tu do detailov riesi a predstiera vsetky mozne oblasti, na ktore treba nahliadnut, vyzyva zeny k prebratiu zodpovednosti za svoj zivot a s tym spojenu starostlivost o plet a hlavne, o samu seba ako Bytost, zenu. matku, partnerku...Velmi na mna zapopsobil cely obsah a meditacia v nej uvedena je navod ako spolu s ostatnymi krokmi a pomocou pri rieseni akehokolvek problemu s pletou, najst v sebe harmoniu a dosiahnut krasnu plet! Dakujem Majka 🙂
S laskou Ludka
Knižku Zelený štart pre Teba a Tvoju pleť vrelo odporúčam každej jednej žene, nie len tej, ktorá má problémy s pleťou, s akné. V knihe nájdete veľa užitočných nápoved, ako sa o svoju pleť starať nielen z vonku, ale aj zvnútra. Autorka tu zrozumiteľne opisuje, ako všetko so všetkým súvisí (strava, psychika, vonkajšie vplyvy, kozmetika, ...). O dôležitosti riešenia tohto problému komplexne, ako opisuje v knihe, pretože všetko so všetkým súvisí. A v neposlednom rade chválim povzbudivé slová autorky, kde sa už cítite ako v začarovanom kruhu, že Vám už niet pomoci. Nájdete krásne slová „Všetko má riešenie, nebojte sa“.
Katarína Grígeľová
Veľmi na mňa zapôsobil celý obsah a meditácia v nej uvedená je návod ako spolu s ostatnými krokmi a pomocou pri riešení akéhokoľvek problému s pleťou, nájsť v sebe harmóniu a  dosiahnuť krásnu pleť! Majka v ňom krásne prepája starostlivosť o pleť so starostlivosťou o celú našu bytosť!  Majka tu do detailov rieši a predstiera všetky možné oblasti, na ktoré treba nahliadnuť, vyzýva ženy k prebratiu zodpovednosti za svoj život a s tým spojenú starostlivosť o pleť a hlavne, o samu seba ako Bytosť, ženu, matku, partnerku... Ďakujem Majka 🙂
Ľudka Šimeková
Konečne mám pocit že moja tvár žiari hoci mám akné. Túto knihu odporúčam prečítať každej žene a slečne, ktorá potrebuje nakopnúť, byť sebavedomá. Doplniť si vedomosti a nájsť svoje "JA". Majka mi za jeden rok naozaj veľmi pomohla. Neviem si predstaviť ani deň bez kozmetiky Guinot.
Gabriela Gomolová
Knižka je pekne rozpracovaná, myslím si, že každá žena, dievča po prečítaní začne uvažovať nad svojimi rutinami a premýšľať sama nad sebou, spoznávať svoje vnútro a prichádzať na príčinu svojho akné...
Ivana
Niektoré časti som si podčiarkla a plánujem si to prejst ešte raz aby sa mi to poriadne vrylo do pamäti, kniha mi dala pocit že konečne existuje niekto kto chce ľudsky a naozaj pomôcť, sem-tam ma dojala, motivovala ma veriť že možno je stále cesta k samej sebe, že je dôležité ako o sebe rozmýšľať dopriať si a dovoliť si voči sebe viac ..
Nikoleta Uvačková
Prednedávnom som si objednala e knihu Zelený štart. Autorku poznám aj osobne. Tak ako pristupuje k svojej práci s precíznostou s láskou, rešpektom a nadhľadom, tak je napísaná aj títo kniha. Kniha je plná dôležitých informácii, rád, ktoré vychádzajú zo skúsenosti ako sa starať o pleť a hlavne o svoje vnútro. Túto knihu odporúčam aj tým, ktorí nemajú problém s akné. Mne kniha pomohla zamyslieť sa nad sebou a kde robím chyby pri dennej rutine a učím sa brať samu seba takú aká som ...
Ivana Horečná
Táto knižka by mala byť príručkou nielen pre ženy/dievčatá s akné, ale pre všetky ženy, ktoré sa rozhodnú o seba starať po fyzickej aj mentálnej stránke. Nájdete v nej skvelé tipy od rannej/nočnej rutiny, jedálnička, správneho dýchania, meditácie a mnoho iných skvelých rád. Ak čítate tieto riadky a stále váhate sa niekomu zdôveriť so svojimi problémami s pleťou, skúste si zakúpiť na začiatok túto knižku :), verím, že ani jedna z vás nebude ľutovať!
Alexandra Mekýšová
Mamička, pedagóg
Maya je kosmetička, která je na sebe velmi napojená a toito vědomou cestou pak poutavě předává inforrmace všem ženám, které mají to štěstí a narazí na její knihu. A i když je kniha Zdravá žena napsaná především pro ženy, vůbec bych se nebála ji dát přečíst vedomějším mužům. Moc se mi líbí myšlenka hned na začátek, že bychom měli být za vše vděční, že nic není samozřejmostí. Doporučuji knihu pro všechny, kteří mají problém s akné, protože se v ní určitě dozvíte z vícero pohledů, kde by mohla být příčina, proč se z akne potýkáte zrovna Vy a jak si pleť zlepšit od stravy, péče o pleť, sebelásku, aj. Je potřeba si na sebe udělat čas, protože kniha nás nutí k mnoha zamyšlením a psaní si poznámek, ale určitě to stojí za to. Ono už jen to, že si dáme sebe na první místo pomáhá
Dita Pospíšilová
Kniha sa mi veľmi páčila, hlavne tie fotografie ktoré boli na konci knihy pred a po. Ďalej som sa dozvedela veľa novým veci, o ktorých som ani nevedela, že môžu mať vplyv na pleť 🙂
1.dôležitá info pre mňa bola, že akné môže vzniknúť - zápalom v tele, dlhodobý stres a taktiež oblečenie.
2. Vždy som si myslela že alkohol je veľmi dobrý na akné, ale ako píšete opak je pravdou.
3.Tiež som si vždy vytláčala vyrážky a tie sa mi zrejme kvôli tomu rozšírili ďalej ...
4. Ranné čistenie pleti, ktorá je po noci naozaj znečistená.
Adriána Odleváková
Milá Mayush, moc ti chci poděkovat za celkový tvuj celkový přístup. Z tvých slov je znát, ze ti na každé jedné z nás záleží… už když jsme si psaly zprávy, bylo jasné, ze když si tvou knihu pořídím, bude změna . Ovšem to, co následovalo, mě opravdu velmi překvapilo. Když to přeženu, ze dne na den bylo pryč to nejhorší. Kniha je “návod” k sebe přijetí, zahození obav a jednoduché rutine. Má pleť je o 50% lepší a to bez změny kosmetiky. Jak se to cele odehrálo? Netuším… ale to co vím, ze v jednoduchosti je krása a tvé zkušenosti a slova působí jako lék. Děkuji ❤️ Mayush, moje recenze… skutečnost, která se děje
Michaela Michaeilliou Vršanová
Kniha Zelený štart je úplne úžasne napísaná, prečítala som si ju už 2x. Je určite pre všetky ženy. Ja som sa naučila veľa vecí o pleti, naozaj všetko je tak pekne dopodrobna napísané a mne to dáva konečne zmysel ako vnútro súvisí s pleťou. Táto kniha ma tak doslova naučila akceptovať a mať rada samú seba.
S láskou M.
Kniha Zelený štart, ktorá je najmä pre ženy s akné, opisuje veľa postupov či už k pleti, stravovanie, spánok, k samej sebe, ale hlavne si treba najprv uvedomiť, že moja pleť ma vôbec nedefinuje. Nedefinuje našu krásu a krásne je to, že som našla osobu s ktorou sa viem ľahko kontaktovať a poradiť, keď už mám v tom všetkom zmätok. Prešla som si cestou - čím viac odborných informácií, tým viac pokus/omylov a pocit bezmocnosti. Ti však môžeš začať správne, nájsť rovnováhu a cestu.
Dominika Nagyova
Vďaka Tvojej knihe Zelený štart som sa naučila o seba poriadne postarať a vyskladať si svoju rutinu. Tak isto som sa dozvedela veľa praktických rád, ako sa starať každý deň nenásilne o svoju pleť tak, aby sa mi lepšie hojila a nezapalovala stále dookola. Som šťastná, že som na Teba natrafila a Tvoja kniha je hotový poklad. Každej žene ju prajem.
Monika M.
Kniha Zelený štart mi dala veľa uvedomení. Sama som zdravotník a okrem liekov som už ničomu neverila, ale tie mi vôbec nepomohli. Začala som čítať Tvoje príspevky, kúpila som si knihu, ktorú som už dva krát prečítala. Začala som ju aplikovať do denného života a veľmi ma zaujali rôzne skutočnosti v knihe - strava a hlavne vyšetrenia. Možno som niektoré z nich v minulosti absolvovala, ale nikdy som to hlbšie neriešila a teraz, aj vďaka knihe, idem svoju pleť riešiť do hĺbky. Ďakujem, kniha ma naštartovala, dodala mi silu, odvahu a sebavedomie.
Dominika K.
Kniha mi dala uvedomenie a návod, ako mám začať vnímať seba ako celok. To je aj vnútro, aj vonkajšok. Nie iba vonkajšok. A za to Ti veľmi ďakujem. To ja som bola tá, ktorá mala pocit, že nespĺňa požiadavky tohto sveta, módy, krásy. Preto som bola na seba príliš prísna a sebakritická. Vďaka Zelenému štartu som sa dokázala na seba pozrieť inak a uchovať si to v duši. Milujem tú knihu. čítam si ju stále dookola a vždy v nej nájdem niečo, čo ma posunie.
Saša K.
Ďakujem Majka, veľmi si vážim Tvoju prácu a každému o Tebe vravím. Veľmi si mi pomohla v tom nebáť sa pozrieť do zrkadla a usmiať sa v ňom na seba. A to je iba začiatok. Od kedy sa s Tebou radím a odkedy som si prečítala knihu Zelený štart, som úplne zmenila pohľad na seba. Je to až fascinujúce. Akoby som sa hlbšie a hlbšie ponárala do svojho vnútra a nachádzala tam svoje bloky a zranenia a konečne ich začala riešiť. Ani keď som ešte nemala taký problém s lícami, ani vtedy som nevedela prijať kompliment, nemala som rada samu seba. Nebola som so sebou vôbec spokojná a veľmi som sa kritizovala. Štart mi dal nádej a toto všetko sa pomaly lieči a ja úplne inak žijem. Ďakujem.
Zlatica S.
Maji, tvoja kniha "Život bez akné" bola pre mňa dokonalým vstupom do sveta porozumenia svojho tela. Nielen pleti. Lebo vďaka tvojím riadkom som zistila, ako mám v tele skutočne všetko vzájomne poprepájané. Že zbytočne si budem na pleť dávať predraženú kozmetiku, ak bude na tom biedne moje psychické zdravie, môj vzťah k sebe samej a rovnako i moja strava. Veľká vďaka za praktické tipy, ktoré si v knižke napísala - najmä na tie recepty, resp. jedlá, ktoré viem, že určite zaradím do svojho jedálnička.
Janka Danková
Po prečítaní knihy Zelený štart sa mi moja pleť a vzťah k samej sebe ihneď zmenil. Bol to pre mňa dôkaz, že moja pleť je naozaj emočná a chcelo to iný prístup zvnútra. Kniha mi dala veľmi veľa aha momentov a priblížila som sa vďaka nej a cez teba bližsie k sebe.
Julianna Č.
Keďže už dlhšie sa učím, že naše vnútro, naša hlava má veľký vplyv na naše zdravie a našu pleť, v tejto knižke Zelený štart, to je všekto pekne vysvetlené. Je to super začiatok ako sa naučiť mať rada samú seba. Ako Ti ukáže, že je dôležité ako sa cítiš a ako sa máš starať sa o sebazvnútra a potom to budeš vyžarovať aj zvonku. Ďakujem krásne.
Majka T.
Milá Majka, chcem sa ti veľmi pekne poďakovať za to, že si svoje vedomosti a skúsenosti spísala do knihy. Som nesmierne vďačná, že som ťa našla na sieťach, pretože som vedela, že s mojím akné to nie je len tak, ale má to hlbšiu príčinu. Kniha mi poskytla iný pohľad na veci a seba, hlavne inak vnímam svoju pleť a aj samú seba. Neľutujem, že som si knihu prečítala a stále sa k nej vraciam. Aktuálne najviac pracujem s kapitolou o strave. V časti, kde riešiš duševné nastavenie, som mala kopu aha momentov. Dva dni na to, sa mi pleť akoby rozžiarila a bolo to len tým, že som inak videla a vnímala samú seba. Ďakujem pekne.
Katarína R.
Konečne som dočítala prvú knihu Zelený štart a chcela som ti povedať, že táto kniha je úžasná. Určite je pre všetky ženy, aj mladé dievčatá, nie len tie, ktoré majú problematickú pleť. Milujem túto knihu a posunula som ju už aj svojej 14 ročnej dcére, ktorá si začína uvedomovať, že začína byť ženou.
Slávka I.
"Meditace - Obvykle u meditací moc dlouho nevydržím, ale tady ta byla velice silná. Videla jsem v ní mé spokojené, šťastné já. Viděla jsem sebe s krásnou, hebkou pletí, přesně takovou, jakou chci mít. Vizualizace mě utvrdila v tom, že je vše možné, spousta toho je o naší mysli. Nevěděla jsem, že i vúne mohou podporovať lepší pleť. Netušila jsem, jak moc je dúležité vnítřní vnímaní sebe sama pro krásnou pleť, ale i obecně. Meditace mě podtnítila ke každedennímu krátkemu rituálu, který ještě více zhmotní nejen mé štěstí uvnitř sama sebe, ale zhmotní i lepší vzhled mé pleti. To, jak na sebe nahlížime se odráži ve všem kolem nás a je jen na nás, jak s tím dokážeme pracovat. Zda chceme něco změnit anebo žit ve starých kolejích a očekávat jiný výsledek. Pojďte naproti svému vnitřnímu pocitu štěstí nejen sami ze sebe, svých úspěchú, ale také i pleti. Pohlížim na sebe již s láskou ve všech směrech a to se mi také ve všch směrech odráži."
Janka V.
Dobrý večer, veľmi ma zaujala téma medzi emóciami a pleťou. Taktiež mám akné veľa rokov a nikdy som sa nepozastavila nad tým, ako som sa vtedy cítila. Veľa stresu a negatívnych pocitov mi pleť veľmi zhoršovalo. Teraz si už na to viem dať pozor aj vďaka knihe Zelený štart a viem na tom popracovať. Ďakujem Vám za to, čo robíte.
Apolónia K.
Musím povedať, že je to lepšie a lepšie, uzdravujem si pomaly pleť a svoju dušu zároveň. Veľmi mi aj pomohla tvoja kniha Zelený štart. Čitam si z nej každý deň. Naozaj je super. Odporúčam ju každej jednej žene, nech do seba investujú bez pochýb.
Kristína S.
Knihu Zelený štart pre Teba a Tvoju pleť som si objednala na základe odporúčania od známej. Pri postupnom čítaní som zistila, v čom robím chyby pri starostlivosti o pleť a dôvode jej poškodenia. Kniha je perfektne napísaná - starostlivosť ohľadom kozmetickej rutiny, vplyv stravy na pleť, spánok, prijatie seba, odpustenie, emócie a pochopenie, že menej kozmetiky znamená viac. Knihu určite odporúčam, je dobre ju mať doma a občas si v nej znovu prelistovať. Ďakujem krásne Mayush, za to, čo robíš a ako to robíš.
Erika
Hlásim sa Ti po prečítaní knižky. Knižku Zelený štart som prečítala už dva krát, veľmi príjemné a zaujímavé čítanie. Hneď som zmenila u seba niekoľko vecí, zistila som, že si na pleť dávam zbytočne veľa prípravkov, ktoré vlastne skôr zaťažujú pleť ako jej pomáhajú. Za tých pár dní, čo som moju rutinu upravila a zmenila podľa tvojej knižky, vidím skutočné zlepšenie. Neviem sa už dočkať produktov. Ďakujem ti.
Slavomíra Tichá
Kniha Zelený štart je v skutku veľmi prínosnou literatúrou- Nejedná sa len o kozmetické rady pri aknóznej pleti, ale ide do hĺbky, tak ako aj Majka vo všetkom, čo robí a čoho sa chytí. Skvelé je, že sa dotýka tém ako je sebaláska, sebahodnota, psychika, duša ako taká. Vtedy žena naozaj pochopí, čo a prečo by si mala dovoliť. A čo jej to naozaj prinesie. Spokojnosť. A to je pre mňa ten message, ktorý z knihy na mňa najviac pôsobí. Je to to, že každý kožný problém (nie len kožný), sa azda dá vyriešiť prijatím a samozrejme sebaláskou a prácou na sebe. Ďakujem za toho poznanie Majke, ako aj za všetko ostatné.
Zuzana P.
Kniha je fakt skvelá. Niektoré veci som sa dozvedela nové, niektoré som vedela, niečo som sa aj naučila, ale napriek tomu sa budem snažiť aplikovať ich do života každý deň, lebo presne v Tvojej knihe mi dávajú mega zmysel, teším sa ako si budem osvojovať stále viac vecí z knihy, lebo už teraz vidím, že Tá pleť je krajšia a to iba čítam.
Janka Mičková
Od kedy som si prečítala knihu Zelený štart, nedrhnem si pleť peelingom x krát do týždňa, pretože tak mi to radila moja kozmetička, a tá moja pleť je skutočne lepšia. Začala som hydratovať podľa knihy a tak isto sa na seba inak pozerám. Neviem, čím to je, ale ja sa vidím úplne inak a krajšie. Teším sa, čo bude ďalej.
Nika K.
Musím říct, že se mi pleť po přečtení knihy Zelený štart naozaj lepší, už jen proto, jak jsem se nastavila díky knize. Řekla bych od té doby, kdy jsem začala veřit, že je to jen přechodné a s tím, že musím pozitívne myslet, jako by se to odrazilo na té pleti. V tom máte velkou pravdu, všechno je to o hlavě a nastavení. Teším se moc na kosmetiku.
Eli Strakošová
Od štvrtku sa necítim najlepšie, prechladla som v práci, začalo mi byť stále horšie, bolesti hlavy, hrdlo. Povedala som si, že to dáko dám. Prišla som domov, niečo zjem, telu sa uľaví, keď dostane živiny, aby mohlo s chorobou bojovať, dám si lieky, vitamíny, oddýchnem si a bude lepšie. A tak aj bolo. Len vďaka Tvojej knihe Zelený štart. Pretože som si to nastavila v hlave presne podľa knihy, že všetko zaberie a ja budem fit. Aj moja pleť. A veľmi mi to pomohlo. Tá kniha funguje aj na choroby, nie len na tú moju pleť.
Alžbeta L.
V knihe som našla veci, ktoré som nerobila, zaradila som ich do rutiny. Úplne som zmenila stravu. Knihu som ešte nedočítala, ale už teraz vidím a cítim jej prínos pre mňa a moju pleť. Aj sa ju bojím čítať, nech nie je jej koniec. Hltám každé jedno slovo. Prestáva mi citlivieť a červenieť pleť, od kedy ju čítam. A sa pýtam sama seba, či to je vôbec možné. Ale je, veď to vidím, a aj okolie. WAAAAUUU.
Henrieta K.
Knižka Zelený štart sa mi naozaj páči. Ako čítam, keď mám čas, zaraďujem ju do bežného života, úplne nenápadne. Mením niektoré svoje návyky a pleť sa lepší. Kúpila som si už aj Tvoj kurz. Urobila som naozaj dobré rozhodnutia. Vidím to, všímajú si to na mne aj ľudia v okolí.
Janka V.
Knihu Prijmi seba - vylieč akné by som popísala určite tým, že je komplexná. Je to pre mňa konečne niečo ucelené, od začiatku po koniec, v starostlivosti a naozaj sa v nej venuješ každej sfére, čo je úžasné. Zatiaľ som zmenila len starostlivosť o pleť, moju dennú rutinu. Ale červené fľaky okolo akné mi z tváre ustúpili hneď. Ani neviem ako by som popísala, že presne tento typ knihy milujem, nie je to kniha na prečítanie a založenie do poličky, ale skôr ako tá, čo bude vždy po ruke..
Izabela Turyova

Recenzie

Ďakujem za všetky recenzie, ktoré mi píšete.