Recenzie na knihu

Zdravá žena: Zdravou pleťou k lepšiemu Ja

Maya je kosmetička, která je na sebe velmi napojená a toito vědomou cestou pak poutavě předává inforrmace všem ženám, které mají to štěstí a narazí na její knihu. A i když je kniha Zdravá žena napsaná především pro ženy, vůbec bych se nebála ji dát přečíst vedomějším mužům. Moc se mi líbí myšlenka hned na začátek, že bychom měli být za vše vděční, že nic není samozřejmostí. Doporučuji knihu pro všechny, kteří mají problém s akné, protože se v ní určitě dozvíte z vícero pohledů, kde by mohla být příčina, proč se z akne potýkáte zrovna Vy a jak si pleť zlepšit od stravy, péče o pleť, sebelásku, aj. Je potřeba si na sebe udělat čas, protože kniha nás nutí k mnoha zamyšlením a psaní si poznámek, ale určitě to stojí za to. Ono už jen to, že si dáme sebe na první místo pomáhá 🙂
Dita Pospíšilová
Treba sa ľúbiť take, aké sme ❤️ táto kniha mi dala ďalšie veľmi dobre rady, ako sa starat a nestarať o problémovú pleť, s ktorou už nastatie netrpím tak, ako predtým, ako som ta spoznala 🤩 Veľmi sa mi paci, ako je tu vysvetlené, ako čistiť pleť, aké prípravky najlepšie pouzivat a comu sa treba vyvarovať ☺️ Je vidiet, že to robíš od srdca a konečne moje peniaze neboli zbytočne vyhodené ❤️ Ďakujem za všetko a teším sa na ďalšie vydanie kníh, videí a rad, ktorými nám pomáhaš 🫶
Zuzana Omastová
Veľmi sa mi paci, ako si to napísala “hravou” formou… naozaj sa mi páči, že mame priestor, zapisovat si svoje zmeny, pocity a ostatne veci po kazdej kapitole😍 A keď to človek číta ten úvod, tak si povie, má pravdu, treba sa mat rad taký, aký je☺️ Zasa som sa dozvedela nové veci, čo sa týka problémom s pleťou… zasa zaradim tieto veci do mojej životosprávy 🤩 Ja fakt neverim, že toto môže niekto tak dobre pisat, od srdca… naozaj sa cítim cim dalej tým krajšia a krajšia a aj moja pleť je vďaka tomu naozaj krásna ☺️
Zuzana Omastová
Zdravá žena Kniha, ktorú prečítate na jeden „hlt“, dopodrobna opísané rôzne problémy pleti, priznám sa, o niektorých som dosiaľ ešte ani len nechyrovala, keďže som mala pocit, že existuje „len“ akné... Kniha je určená pre ženy, ktoré chcú na sebe OZAJ pracovať, ktoré chcú zmeniť seba vo svojej hĺbke, nie povrchovo, Majkine úlohy prinútia každú jednu zamyslieť sa nad svojím životom, zastaviť, spomaliť a porozmýšľať. V každej kapitole či podkapitole sú otázky na mieru, ktoré prinútia každú pracovať so sebou! Odporúčam reálne si otázky zapisovať, zastaviť sa a zamyslieť! Inak vám unikne tá pravá pointa! Boli ste niekedy u kozmetičky, ktorá vám vyskladala kozmetickú rutinu na mieru a detailne povedala, kedy, ako, čo používať????! Čomu sa pri danom type pleti radšej vyhnúť?! Ja veru nie!!! A to som si prešla rôznymi kozmetičkami a doktorkami. Nikdy som nenašla ani na internete, ani v kníhkupectve knihu, ktorá by spĺňala všetky požiadavky, ba priam viac!!! A teraz táto kniha reálne existuje, Ďakujem ♥
Alexandra Mekkýšová
Neviem ani ako zacat, ale určite sa musím poďakovať, že som na teba naozaj natrafila. Asi 5rokov sa trápim s akné na tvári, hanbila som sa chodiť von, musela som sa stále maľovať, no aj tak to vyzeralo zle… Po oslovení teba, aby si mi nastavila osobnú diagnostiku som si myslela, že no veď skúsim a ucidim… veď som už veľa veci vyskúšala 🙄 No ale ja som už po par týždňoch bola prekvapena, že to naozaj funguje…. Vyskúšala som najskôr kozmetiku, potom som si kupila prvú knihu od teba, starostlivosť o pleť…. Kde bolo všetko krasne dopodrobna vysvetlené 😍 Neskôr som začala k tebe chodiť na čistenie a podobne..: potom si napísala ďalšiu knihu a wau🤩 neskutočne, proste ako si to zobrala “hravou formou”, kde si môžeme zapisovat svoj “progress” tvare, lebo keď má človek akné po celej tvári, veľmi rýchlo vidí zmenu…. Tuto sú to môžeme všetko postupne zapisovat, je tu uvedené všetko, čo potrebuje každý vedieť, ako sa starat o svoju pleť, svoje vnútro a aj ducha, lebo ako si tu majuš písala, treba.
Zuzana Omastová

Recenzie

Ďakujem za všetky recenzie, ktoré mi píšete.