Recenzie na kurz

Sebavedomá starostlivosť o pleť

Od Majky mám už kúpených viacero produktov, a tento kurz to už iba vyvrcholil.Mám kúpené a prečítané dve knihy a absolvovanú diagnostiku pleti, plus kozmetiku mám iba od nej.

Na internete je veľa rôznych videí ako sa starať o pleť, ale nikto neponúka celý komplex videí, kde sa dozviete všetko od A po Z. Teoretické či praktické rady, ktoré sú starostlivo rozložené do rôznych modulov, aby si z nich človek dokázal vziať čo najviac, podopĺňané otázkami, pri ktorých sa musíte zamyslieť a vstúpiť si hlboko do vlastného ja, je niečo, čo na žiadnom YT, FB či IG nenájdete....

Ak sa dlhodobo trápite alebo ste zvažovali zmeniť svoje rutiny v starostlivosti o pleť, ale nevedeli ste, ako začať, ste na správnom mieste. Kurz Vám za super cenu ukáže ten správny smer a viem, že Vám neuveriteľne pomôže. Neváhala som ani sekundu. Moja pleť sa zlepšila neporovnateľne.
Alexandra Mekkýšová
Pedagóg
Knihu jsem si vzala s sebou na dovolenou a kdyby nebylo tří malých pidičlovíčků, tak si dovedu představit, že bych ji přečetla jedním dechem, takže i tak jsem si na ni našla každý večer čas. Kniha je napsána velmi poutavě a čtivě už od Věnování, které mi utkvělo v hlavě až po konec. Jak Mária píše, že si přeje, aby kniha dávala ženám hodnotu a smysl, tak pro mě má hodnotu i smysl velký. Dříve jsem měla problémy s akne, ale staráním se o ni se to zlepšilo a i když moje pleť není stále zářivá, tak jak si přeji, tak po přečtení této knihy vím konečně, jak se o sebe postarat celistvě, pečlivě a hlavně vědomě. Věřím, že když si vezmu Máriiu vizi k srdci, budu zářit vevnitř i navenek! Přeji si, aby se kniha dostala k co nejvíce lidem už od puberty, protože už tam začínají návyky a sebeláska by se měla vyučovat
Ditta Pospíšilová
Kniha Ako žiariť by mala byť snáď povinnou literatúrou pre každú ženu či dievča. sú v nej výborne pomenované a vysvetlené problémy v rámci pleti, ale i ďalších "vecí", ktoré ovplyvňujú naše životy. Majka ich krásne prepája a dáva do súvislosti, a v tom momente žena začína chápať, svoje problémy s pleťou (a nie len s pleťou) v celom kontexte. To je následne kľúčom k seba objaveniu a k lepším zajtrajškom. Je to veľmi hodnotná literatúra, ktorá dokáže dať žene nové obzory.
Andrea Homzová
Na tej pleti je to naozaj poznať. Všetko, čo sa v knihe píše, som doslova zhtla a aplikovala do života už počas čítania. Funguje to! Od Majky som si kúpila túto druhú knihu, pretože s prvou knihou som bola maximálne spokojná. Také iné, hlbšie vnímanie a čítanie. Keďže som mamička na materskej dovolenke, veľmi mi padlo vhod, takýmto láskyplným a praktickým čítaním vstupovať do seba, do svojich hĺbok, pracovať sama so sebou a byť z toho šťastná a krásna, spokojná a naplnená.
Iveta Mikolášová
Mamička na materskej dovolenke
Kniha Ako žiariť mi priniesla do života veľa wau momentov. Ako žena v strednom Veku (50+) som naozaj hltala každé jedno slovo v knihe. Keby sa mi dostala takáto kniha skôr do rúk, určite by som mala veľa situácií v žite ľahších, ale nikdy nie je neskoro. Popisuje životné udalosti, ktoré sú skutočne v každom jednom živote veľmi dôležité, a nie len pre nás ženy. Absolútne som nevedela, čo všetko ovplyvňuje moju pleť. Netušila som, ako emócie a životná energia ovplyvňujú našu pleť. Všetky otázky a úlohy som si naozaj robila a zrazu som ostala taká spokojnejšia a kľudnejšia. Knižku odporúčam všetkými 10timi. Nesie v sebe hlbokú hodnotu a poslanie, hlavne pre ženy, ale nie len pre ne. Ďakujem.
Mária Mikolášová
Krajčírka
Pri počúvaní meditácie, som sa strašne sústredila. Dala som si slúchadla na uši a postupovala som. Nádych výdych… Najskôr som si myslela, že to vzdám, že takéto hlúposti robiť nebudem… No potom som pokračovala a povedala si, že aké hlúposti? Veď to som sa dokázala úplne odreagovať, vypnúť hlavu a myslieť len na pekne veci… Vnímať len samu seba a svoje telo, uvoľnená a nič neriešiť… Bolo to naozaj neskutočne🤩 Snažím sa meditovať aspoň 1x do týždňa, keďže mám naozaj náročné obdobie… A veľmi moc mi to pomáha… Vždy vypnem hlavu, nikoho nevnímam a naozaj myslím len na krásne veci a zistila som, že dokážem neskutočne prepojiť svoju hlavu so svojim telom.
Zuzana Omastová
Priznám sa, že ja na meditácie moc nie som, nie vždy to dopadlo podľa mojich predstáv a očakávaní, vždy som si myslela, že je to preto, lebo neviem spomaliť. Ale keďže s Majkou máme za sebou už pár sedení a ja si o čosi viac uvedomujem vzácnosť byť sama so sebou a vychutnávať si to na plné dúšky, táto meditácia s masážou bola trošku iná káva! Masáž tváre si veru ja vôbec nerobím, keďže stále som riešila iba akné a chytať si tvár? NIKDY! Nie to ešte prechádzať si vedome po nej! Ono, všetko to chce čas a hlavne nájsť vhodnú osobu, ktorá ťa presvedčí, že aj ty máš svoju hodnotu a nie všetko len čierne a biele. Úprimne, táto meditácia s masážou bol pre mňa zážitok (nebolo to isto naposledy, čo som si ju vypočula a urobila). Veľké plus zohráva aj Majkin upokojujúci hlas, ktorý ťa dostane do neskutočnej pohody, ostatné je už len na tebe, ak si si zakúpila túto meditáciu máš v ruke silnú zbraň, ako pomôcť samej sebe, len treba ozaj chcieť!
Alexandra Mekýšová

Recenzie

Ďakujem za všetky recenzie, ktoré mi píšete.