Recenzie na knihu

Ako žiariť? Dovoľ! Si byť ženou! Večne mladou!

Od Majky je to druhá kniha, ktorú čítam...nikdy som nečítala žiadnu knihu, ktorá by ma prinútila zamyslieť sa nad každým jedným slovom, pretože všetko, čo v knihe nájdete je pravda, Majka priamo opisuje realitu dnešných dní, na čom nám záleží a na čom nie, kde treba spomaliť, zamyslieť sa a robiť veci inak. Priamo sa prihovára čitateľovi, ktorý aj keby nechcel je svojou vnútornou silou prinútený sa zastaviť a zodpovedať si otázky, ktoré kladie, sám pre seba, pre svoju spokojnosť. Knihu sa nedá zhltnúť na jeden „šup“, pretože človeka núti zastaviť, spomaliť a zamyslieť sa. Prirovnania našej pleti, s ktorými sa v knihe stretnete sú že WOOOOW...ja čítam so zatajeným dychom 😊.
Alexandra Mekkýšová
Pedagóg
Knihu jsem si vzala s sebou na dovolenou a kdyby nebylo tří malých pidičlovíčků, tak si dovedu představit, že bych ji přečetla jedním dechem, takže i tak jsem si na ni našla každý večer čas. Kniha je napsána velmi poutavě a čtivě už od Věnování, které mi utkvělo v hlavě až po konec. Jak Mária píše, že si přeje, aby kniha dávala ženám hodnotu a smysl, tak pro mě má hodnotu i smysl velký. Dříve jsem měla problémy s akne, ale staráním se o ni se to zlepšilo a i když moje pleť není stále zářivá, tak jak si přeji, tak po přečtení této knihy vím konečně, jak se o sebe postarat celistvě, pečlivě a hlavně vědomě. Věřím, že když si vezmu Máriiu vizi k srdci, budu zářit vevnitř i navenek! Přeji si, aby se kniha dostala k co nejvíce lidem už od puberty, protože už tam začínají návyky a sebeláska by se měla vyučovat
Ditta Pospíšilová
Kniha Ako žiariť by mala byť snáď povinnou literatúrou pre každú ženu či dievča. sú v nej výborne pomenované a vysvetlené problémy v rámci pleti, ale i ďalších "vecí", ktoré ovplyvňujú naše životy. Majka ich krásne prepája a dáva do súvislosti, a v tom momente žena začína chápať, svoje problémy s pleťou (a nie len s pleťou) v celom kontexte. To je následne kľúčom k seba objaveniu a k lepším zajtrajškom. Je to veľmi hodnotná literatúra, ktorá dokáže dať žene nové obzory.
Andrea Homzová
Na tej pleti je to naozaj poznať. Všetko, čo sa v knihe píše, som doslova zhtla a aplikovala do života už počas čítania. Funguje to! Od Majky som si kúpila túto druhú knihu, pretože s prvou knihou som bola maximálne spokojná. Také iné, hlbšie vnímanie a čítanie. Keďže som mamička na materskej dovolenke, veľmi mi padlo vhod, takýmto láskyplným a praktickým čítaním vstupovať do seba, do svojich hĺbok, pracovať sama so sebou a byť z toho šťastná a krásna, spokojná a naplnená.
Iveta Mikolášová
Mamička na materskej dovolenke
Kniha Ako žiariť mi priniesla do života veľa wau momentov. Ako žena v strednom Veku (50+) som naozaj hltala každé jedno slovo v knihe. Keby sa mi dostala takáto kniha skôr do rúk, určite by som mala veľa situácií v žite ľahších, ale nikdy nie je neskoro. Popisuje životné udalosti, ktoré sú skutočne v každom jednom živote veľmi dôležité, a nie len pre nás ženy. Absolútne som nevedela, čo všetko ovplyvňuje moju pleť. Netušila som, ako emócie a životná energia ovplyvňujú našu pleť. Všetky otázky a úlohy som si naozaj robila a zrazu som ostala taká spokojnejšia a kľudnejšia. Knižku odporúčam všetkými 10timi. Nesie v sebe hlbokú hodnotu a poslanie, hlavne pre ženy, ale nie len pre ne. Ďakujem.
Mária Mikolášová
Krajčírka
Maji, vieš čo? Ako žiariť je ešte väčšia paráda ako Tvoja prvá kniha Zelený štart! A tá je pritom výborná. No práve v tejto knihe akosi ešte viac dokazuješ, že sa v téme psychosomatiky vyznáš, že si prosto profesionál. Myslím, teda vlastne som presvedčená, že každá jed-na žena, bez ohľadu na to, aký typ pleti má, tam nájde presne to, čo potrebuje. Milujem tvoju praktickosť, nielen teoretické poznat-ky. A vieš čo sa mi páči najviac? Že celá knižka je písaná tak nenásilnou formou – že hoci má „len“ informovať, predsa len človeka dvíha zo stoličky a núti ho pracovať na sebe. Ako na celku. Veľká vďaka za teba, za to, čo pre nás robíš.
Janka Danková
Tvou knižku som jsem si zamilovala a určitě neskon-čím u jednoho přečtení. Uvědomila jsem si díky ní hodně věcí. Třeba to, jak hrozně zvláštní ve skutečnosti je, že nemám problém utatiť tisíce za kosmetiku, která je buď úplne mimo, nebo pomúže jen na pár dní, ale svěřit se za stejné peníze odborníkovi, to mi připadá příliš drahé. Nebo to, že moje (již skoro 20 let) špatná pleť a v poslední době i značná nadváha nejspíš podvědomě fun-gují jako „odpudzovače“ na muže. A taky to, že moje obsesívni nakupováni a střídaní kosmetiky je jen předstíraná sebeláska a že mě ve skutečnosti stresuje., Mám toho hodně, nad čím mohu díky téhle skvelé knížce (a autorce) přemýšlet. Děkuju Mayush, za to, že poprvé v životě zaťínam mít pocit, že si zasloužím skutečnou, konzistentní a luxusní péči o sebe.
Andrea Dvořáková
Vašu knihu jsem síce ještě nedočetla, ale už teď se teším na další kapitolu. Celkom jsem si myslela, jak vše dělám správně, ale už teď vím, ze je hoooodne potreba na sobě zapracovat a vše dělat s láskou tak, jak vy dáváte do knihy. Kniha mě nakopla tak, ze jsem si od Vás nechala poradiť i s kosmetikou. Doufám, že to bude dobrý začátek, i když vím, ze kosmetika není vše. Děkuji, ze pomáhate.
Pavlína B.
Kniha Ako žiariť je úžasná v tom, že rozoberá príčiny a problémy s pleťou komplexne. Naučí Ťa zdiagnostikovať si pleť, ako sa o ňu starať, opisuje príčiny, prečo Tvoja pleť nie je v poriadku. Kniha mi dala veľkú motiváciu ako sa prijať a za to Ti Mayush veľmi pekne ďakujem. Odporúčam ju prečítať naozaj všetkým.
Nina K.
Už len to úvodné video ku knihe Ako žiariť je hlboké, a zanechalo vo mne veľké dojmy. Mala som pocit, že do posledného písmenka opisuješ presne mňa. Kniha mi dala veľmi veľa uvedomení, za čo som Ti vďačná. Od kedy čítam Tvoje knihy a spolupracujem s Tebou, začínam sa mať rada, beriem sa úplne inak a cítim, že sa vo mne niečo hlboké čistí a lieči. Ďakujem Ti. Knihu Ako žiariť poprosím všetkým ženám!
Zlatka M.
Po prečítaní prvej knihy Zelený štart, toto j emoja druhá obľúbená kniha. Naučila som sa, vlastne stále sa učím, že dôležité je pracovať so sebou, aby sme boli šťastné zvnútra, a tak budeme aj zvonku. Táto kniha Ako žiariť? mi dala iný pohľad na vnímanie samej seba. Dúfam a verím v to, že táto kniha sa dostane k väčšine žien slovensky rozumiacim a pomôže im minimálne tak, ako pomohla mne. Ďakujem.
Majka Vančová

Recenzie

Ďakujem za všetky recenzie, ktoré mi píšete.